CK 55+

28 feb

55 plus Tafeltennis Clubkampioen VINED

Na op 2 maandagen voorrondes te hebben gespeeld voor plaatsing in de A en B poule, ging het op maandagochtend 26 februari om de titel clubkampioen 2024.

In de B poule wist in een zeskamp Loes van Rijn de 1e plaats te behalen door in een spannende 5 setter van Jeannet van Zuuk te winnen. Plaats 2,3 en 4 moest door onderling resultaat worden bepaald, Will Reijer heeft (zoals hij zelf vaak zegt “nipt”) de 2e plaats gehaald, Jeannet van Zuuk de 3e en Arend Strikwerda de 4e plaats. De 5e en 6e plaats gingen resp, naar Jaap van’t Hof en Tesfahanis Gebrekidan. Deze B poule was bijzonder spannend, waar je in 3 sets kunt winnen was hier 5 keer een 5 setter en 5 keer een 4 setter nodig.

In de A poule werd 2 keer een 4 kamp gespeeld. In de ene ging Dicky Slegers ongeslagen door naar de kruisfinale, Andy Wiessenberg heeft 3 keer een 5 setter gespeeld en gewonnen en daardoor als 2e naar de kruisfinale. Betty Hoogers-Rietberg werd 3e en Ferry de Gier 4e. In de ander poule ging Klaas Berghuis ongeslagen Fred Struijck werd 2e, Wendy v Assen-van Ark 3e en Joke van de Brink 4e.

In de kruisfinale plaatste Klaas en Dicky zich voor de finale plaats 1 en 2 , Andy en Fred voor plaats 3 en 4. Andy wist Fred in een 5 setter 11-8, 11-13, 14-12, 6-11 en 11-8 te verslaan en werd daarmee 3e. Klaas wist overtuigend in een 3 setter van Dicky te winnen en werd hiermee clubkampioen 55+ 2023

Clubkampioen 55plus