Jubilea

27 mrt

Tijdens de ledenvergadering zijn 2 leden van VINED na de corona jaren alsnog in het zonnetje gezet.

In april 1971 werd mej. Betty Rietberg gekozen als penningmeester bij toen nog T.T.V.H

Nu als Betty Hoogers- Rietberg is zij na ruim 50 jaar nog steeds spelend lid van tafeltennisvereniging VINED. En staat nog steeds haar “mannetje” in de competitie.

Eric van Leeuwen is ruim 40 jaar actief lid van VINED. Een kleine greep van zijn inzet,

voorzitter jeugdcommissie, trainer, coach landelijk spelend jeugdteam, competitieleider jeugd, organisator bedrijventoernooi, bestuurlid waarvan tot 2012 19 jaar als voorzitter.

En zoals Eric zei “ik heb ook nog getafeltennist”. Ook nu speelt hij nog steeds op niveau tafeltennis in het eerste senioren team van VINED.

Beide leden kregen door Dicky Slegers een mooi boeket bloemen plus bon overhandigd met dank van de hele vereniging.