Vined voorjaarskampioen 2023

27 apr

Tafeltennisteam Vined 3 voorjaars-kampioen.

Tot de laatste wedstrijd in de competitie van klasse 6 F bleef het spannend wie er kampioen in deze klasse zou worden. Aan het begin van de laatste speelronde waren er 3 teams die er nog aanspraak op de titel  konden maken:

ETTV uit Eerbeek, Gelvandria uit Apeldoon en Vined uit Heerde. Ettv was al uitgespeeld maar stond op de eerste plaats met 63 punten. Gelvandria stond tweede met 58 punten en Vined met 57 punten. Beiden laatsten moesten nog 1 wedstrijd spelen.

Vined kreeg De Toekomst 6 uit Lochem op bezoek. De spelers van Vined: Dicky Slegers, Frank Visser en Klaas Berghuis wisten wat hen te doen stond: met 10- 0 winnen . Na spannende wedstrijden is het hen gelukt om met de maximale punten van De Toekomst te winnen. Gelvandria kwam in een uitwedstrijd niet verder dan 8-2  tegen Swift (D) 15

Met 1 punt voorsprong wist Vined 3 het kampioenschap binnen te slepen. De vreugde was groot en weet zich in het najaar competitie verzekerd van een plek in de 5de klasse.